FAQ - Veel gestelde vragen

Bestellen en Betalen

Het is eenvoudig en veilig winkelen in de webshop van Senequier. U kiest de artikelen die u wilt bestellen en plaatst ze in uw winkelwagen. Bij enkele artikelen kunt u kiezen uit verschillende maten of kleuren. Klik op het aangegeven vakje om de juiste keuze te maken en klik daarna op bestellen. In uw winkelwagen kunt u eenvoudig de aantallen wijzigen, het artikel verwijderen en daarna eventueel weer verder winkelen. Alle prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW.

Levertijden

De artikelen die op Senequier verkrijgbaar zijn hebben we op voorraad liggen. Op de Muur Decoratie van Naomi Art na, want deze worden door de kunstenares op verzoek gemaakt. We streven er naar om uw bestelling binnen twee werkdagen af te leveren.

Click en Collect voor klanten die een bestelling willen ophalen in Losser of Enschede

Onze klanten uit Losser en Enschede kunnen de artikelen tevens via het internet bestellen. Ze kunnen deze artikelen alvast reserveren om ze op afspraak te komen ophalen. Om geen verzendkosten te betalen, kiest u in dit geval voor OPHALEN.

Verzenden en Verzendkosten

Na uw bestelling en betaling gaan we uw artikel verpakken en posten. U ontvangt via de email een Track & Trace Code zodat u uw pakket kunt volgen.

Uw pakket wordt door PostNL, DPD of DHL bij u thuisbezorgd, of op een ander afleveradres als u dit wenst. Tijdens het bestelproces kunt u ervoor kiezen het pakket op een ander adres te laten bezorgen.

We streven er naar uw pakket binnen 48 uren te laten bezorgen.

We leveren uit voorraad.

Voor het verzenden van een pakket binnen Nederland brengen wij € 5,95 aan verzendkosten in rekening.
Wat kost het verzenden van een Pakket naar het buitenland?
Voor België en Duitsland brengen we tot 2 kg € 9,95 in rekening. U kunt altijd bij ons informeren wat een verzending gaat kosten.

Retourneren

Voldoet het artikel niet aan uw verwachtingen, dan kunt u het altijd terugsturen (op de muur decoratie van Naomi Art na, deze wordt speciaal voor u gemaakt). Het aankoopbedrag wordt (binnen de wettelijke termijn van 14 dagen) op uw rekening teruggestort zodra we het pakketje retour hebben ontvangen. De kosten voor het terugsturen zijn voor uw rekening.
Oorbellen, mondkapjes nemen wij niet retour, waarvan de sealing verbroken is. Warmwaterkruiken en warmteproducten mogen niet uitgeprobeerd worden. Retouren dienen in de originele verpakking geretourneerd te worden. Is de verpakking beschadigd, dan nemen wij de retour niet aan. Ook labels dienen nog aan het artikel bevestigd te zijn.
Schoenen en kleding die gedragen zijn, nemen wij niet retour. Met andere woorden en dit geldt voor alle artikelen op onze website; u kunt het artikel bekijken zoals u het in de winkel bekijkt.
Terugsturen (binnen veertien kalenderdagen na ontvangst) kunt u naar het onderstaande adres:
Senequier
T.a.v.: Retourafhandeling
De Brink 41
7581 JD Losser

Als wij een retour hebben afgewezen, kunt u het artikel terugontvangen. De verzendkosten zijn wel voor uw rekening.

Service en Garantie

Senequier garandeert dat elk door haar geleverd artikel voldoet aan normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid en aan de bestaande overheidsvoorschriften. Als bij normaal, met de bestemming corresponderend gebruik, gebreken optreden in of aan het artikel, worden deze door Senequier hersteld. Indien u bij aflevering van de producten gebreken constateert dient u dit binnen 24 uur aan ons te melden.
De verzendkosten binnen Nederland komen, indien de klacht gegrond is, binnen de garantietermijn voor kosten van Senequier. Senequier stelt vast of de garantie van toepassing is en bepaalt de wijze van repareren en verzenden. Ongefrankeerde retourzendingen worden door Senequier niet geaccepteerd, kosten hiervoor komen dan ook voor rekening van de verzender. U krijgt één jaar garantie op uw aankoop, onverminderd de rechten en vorderingen die de wet aan de koper toekent. U dient artikelen die worden teruggezonden voor reparatie of vervanging te retourneren in de originele verpakking met bijsluiting van een kopie van de factuur en een duidelijke omschrijving van de klacht aan:

Senequier
T.a.v.: Retourafhandeling
De Brink 41
7581 JD Losser
Artikelen zonder kopiefactuur worden niet in behandeling genomen. U krijgt op de reparatie drie maanden garantie.

Op de garantie kan geen aanspraak gemaakt worden als het defect is veroorzaakt door:
• defecten of slijtage door gebruik of (verkeerd) wassen
• defecten of slijtage als gevolg van nalatig onderhoud
• als er veranderingen in of aan het artikel zijn aangebracht door derden
• als de datum op de factuur is gewijzigd of onleesbaar is gemaakt
• door gebreken die zijn ontstaan door niet met bestemming corresponderend of onoordeelkundig gebruik zoals het niet volgen van de bijbehorende gebruiksaanwijzingen
• beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid
• bij van buiten komend onheil zoals blikseminslag en dergelijke
• oververhitting door centrale of andere verwarming of door het gebruik van een hoger wattage dan voorgeschreven
• blootstelling aan vochtigheid, extreme warmte of zonlicht of extreme koude
• kosten veroorzaakt door derden voor reparatie van een defect artikel worden niet vergoed
• verbruiksartikelen zoals batterijen, gloeilampen, halogeenlampen en dergelijke vallen buiten de garantie
• ritsen, klittenband, drukknopen, naden e.d. vallen buiten de garantie

Inpakken voor een Cadeautje?

Heeft u op onze site een leuk cadeautje gezien? We bieden u de mogelijkheid om het alvast voor u in te pakken (uiteraard berekenen we hier geen kosten voor). Geef het aan in het opmerkingenveld en we pakken het voor u in. Wilt u ons dan aangeven of het voor een volwassene of kind is?
Is het een cadeautje voor de Sinterklaas of Kerst dan horen we dit ook graag.
U heeft in deze webwinkel tevens de mogelijkheid om uw product op een ander afleveradres te laten bezorgen om bijvoorbeeld het product aan iemand cadeau te doen.

In de drukke periode vanaf half november tot en met eind december, kunnen we helaas vanwege drukte niet aan dit verzoek voldoen. Onze prioriteit ligt dan bij het op tijd versturen, vanwege de enorme drukte.

Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Wij hebben bijna tien jaar een fysieke winkel gehad in het centrum van Losser. In november 2021 hebben we deze deuren gesloten en zijn we naar een industrieterrein in Enschede verhuisd, waar we nog uitsluitend online zichtbaar zijn.

Klantenservice

We zijn van maandag tot en met vrijdag te bereiken op: 06 104 69 063 (van 09.30 uur tot 17.00 uur op doordeweekse dagen).

We zijn niet altijd in de gelegenheid om de telefoon op te nemen. Onze voorkeur gaat uit naar Whatsapp, of de email.  Je ontvangt dan zo snel mogelijk een reactie van ons terug, vaak al binnen vier uren.

Via de email is ons streven om tevens binnen 4 uren jouw vraag te beantwoorden. Het email adres is: info@senequier.nl of info@kruiken.com